gör ett bildinlägg eftersom jag knappt har tid att skriva, men kortfattat så firade vi thanksgiving med massa mat, gjorde ett skolprojekt. Åkte på Ren Fest, gick i skolan, hade massor av rehearsal för musikalen, gjorde student counsels food drive och åkte på Dickens.
Bakade både pepparkakor och lussebullar, och de var helt okej
Första portionen av vår thanksgiving dinner, kalkon, sweet potatoes, stuffing, cranberry jam
Sarahs s'mores pie (vilket är ironiskt eftersom hennes smeknamn är smoore (s=Sarah, Moore ) vi hade pumpapaj också
Vi gjorde lite Black friday shopping, men vi stannade i stan så inget crazy på någon mall
 
Me, Sarah and Corey at Ren Fest
 My Henna I did at RenFest
bird show
Me, Sarah, and two guys who were dressed up as fauns at Ren Fest
 
#squadpose
Literally, Steak. On. A. Stick.
Bored at rehearsal, så jag fick Sergii att massera mig
found a Tardis at Dickens
 

1 kommentarer

Alva

10 Dec 2014 17:33

Vilken fin blogg!

Ska åka med YFU nästa sommar till USA och undrar när din student profil var klar och när ungefär du fick din värdfamilj? :)

Kram!

Svar: Åh vad kul du har verkligen mycket att se fram emot! Jag kommer inte riktigt ihåg när profilen var klar, men runt november tror jag. Jag har allergier mot både nötter och pälsdjur, därför tog det mycket längre tid att få familj... Jag fick min familj i början av september, då jag hade nästan gett upp hoppet. Sedan gick allt jättefort och jag var i USA fyra dagar senare
Alma Hansen

Kommentera

Publiceras ej