Sedan senaste inlägget har det hänt så otroligt mycket att jag inte kan fatta att det bara gått en vecka.

Skolan var lika kul som vanligt, fast med extra mycket cheerleading då jag var med i pep rallyt i fredags! Så jag lärde mig en stomping routine, ett cheer, och att vara base i stunts. (Alltså en av dem som kastar upp folk i luften)
I tisdags så frågade jag Mes. schweitzer om jag fick gå med i Student counsel, vilket var helt okej- så på onsdagen när vi hade panoramic picture så fick jag vara med. Alla var tvugna att ha en student counsel t-shirt, och här är min.
 
Efter skolan så åkte vi till ett gym och jag hade min första workout på flera månader! Sprang två Miles och körde lite annat, sen var jag och Sarah med på en del av ett zumbapass hennes mamma gick på. Den dagen hade jag fyra träningar, dance Class, cheer Class, musical rehearsal för danserna, och gymmet. 
 
Random selfie från My story
 
I torsdags efter skolan så träffade jag Larrian, Coltyn och Anthony i korridoren, så följde med dem till McDonalds och starbucks innan rehearsal. Under rehearsal tränade vi in en del av "you can't stop the beat" och det lät sjukt bra! Efteråt så frågade Larrian och jag och Tim ville följa med till MacShack där choir skulle ha karaoke night, och servera hela kvällen. Jag sjöng 'I see fire' och efteråt kom en sångcoach fram och ville ha med mig i en sånggrupp- en "glee club"- hon ska starta upp, så är ganska pepp på det! De frågade också om jag ville gå med i choir, men då måste jag byta bort student leadership och det vill jag inte riktigt. (Fast de ska till Japan,.. Så hade varit värt det!)
 
 
På fredagen hade vi 1. Culture event, så alla i franskaklassen skulle ta med något att äta (jag tog med chokladbollar, b'cuz jag är lat)
2. PEP RALLY! Som jag fick vara med i! Så sista timmen hade jag min cheer uniform på, och sedan fick vi stå framför scenen och helt enkelt vara cheerleaders!
Me and Sarah Becker pep ralley
 
3. Halloween party! Folk kom till vårt hus och vi tog massa foton, åt lite, och sen gick vi trick or treating! Vissa hus hade helt sjuka dekorationer, som ett hus hade sitt bord med godis dekorerat som en grill, och alla där hade blodiga kockuniformer, och när man kom dit sa de inte Happy Halloween utan "Welcome to Terminus!" (Alla som förstår det där är awesome!) ett hus hade dekorerat insidan av sitt garage, med UV ljus och massa annat, och hela vägen pratade jag med Om Harry Potter, Death note och massa annat med Taylor, Danny och några fler.
När vi kom tillbaka så kollade vi på skräckfilm, eller snarare prata, äta, kolla snapchat och äta godis med skräckfilm i bakgrunden.
Efter ett tag ville alla gå utomhus, men jag, Taylor och Danny stannade inne och kollade på Doctor Who.
Vi har bilder på allihopa, och inte bara den lilla gruppen på Squad-bilden, men har inte fått dem än.
me and Sarah (as Mario)
Me and Taylor
Our squad, lalo, Danny, chris, Taylor, kamryn, James, Eduardo, Jacob, Sarah, me and Morgan (glömde definitivt allas namn där så lycka till att lista ut vem som är vem)
Tim (som inte riktigt klädde ut sig...) och James (obviously som cookie monster)
Me and Tim stunting Sarah in our living Room.
Japp, allt är screenies från snapchat.
 
Idag gick vi upp klockan sex, och körde till Katy (staden, inte en person) för Sarahs pageant. Medan hon hade rehearsal så fick inte vi vara där, så Jag, Chesney och Mrs. Moore gick till En mall och shoppade. Efter ca två timmar var vi helt klara, så vi spenderade runt en timme på Rainforest café, gick några varv runt i shoppingcentret (som btw var huuge! Vi gick vilse flera gånger, de hade en arkad med någon slags version av tekoppar (...karusellen), och en karusell i deras food court)
Från Rainforest café, och me and Chesney som var ganska random i en butik.
 
 
Sedan åkte vi och kollade på deras pageant, som började två timmar sent.  Alla teens hade fitness, talent och formal+on stage question, medan alla Miss hade swimwear, talent, formal och en on stage question. Det där makes no sense för folk som inte vet vad något är så sorry. Sarah vann tyvärr inget, men det var verkligen en helt annan värld.
Sedan åkte vi hem, och drog förbi Buc-ee's på vägen. Nu är klockan halv två på natten, och imorgon ska jag till Jayce och chilla på dagen och försöka sova tidigt.
 
Kram
alma

Kommentera

Publiceras ej