Började förra veckan med att se Annabelle på söndagen, vilket var mer avancerat än väntat- filmen var 'rated R' alltså 17 årsgräns. Vi var tvungna att köpa biljetter till en annan film (Dracula untold) och sedan smyga från den salongen till salongen där Annabelle visades förbi kontrollanten i korridoren.
Sedan åkte vi till en batting cage, och sedan hände vi bara runt ett tag. Vi åkte till Starbucks-för en av våra vänner jobbar där, så free starbucks for everyone! Och efter det till the strand, och bara gick omkring ett tag innan jag drog hem och kollade på TWD.
Veckan gick fort, vi hade inget speciellt, utom att jag äntligen fick börja vara med i cheerleadingteamet. Lärde mig stunta och ska vara med i pep rallyt nästa vecka.
Idag i 8th period sa Sarah att de fått tillstånd, och frågade om jag ville flytta in idag eller imorn, så nu bor jag hos Sarah!
Vi gick och såg Quija med massa andra folk från skolan som vi träffade där, och sedan hände vi runt på the seawalk till typ midnatt, innan vi åkte hem.
Vi bad om att få sova i vardagsrummet för vi var fortfarande rädda efter filmen. Hi Friend... (You should watch the movie so you get that...)

Alma

Kommentera

Publiceras ej