Det är helt otroligt att folk fortfarande läser bloggen även om jag nästan aldrig skriver! Så tack till er som fortfarande läser!
så sedan sist har det inte hänt så mycket, vi tävlade och kom tvåa, sedan har allt bara rullat på med ganska mycket läxor och prov i alla klasser, dans och Glee club efter skolan och sedan bara hänga med kompisar. Sergii och Tim har kommit hem till oss varje dag de senaste tre veckorna, så vi har verkligen kommit nära varandra. 
 
Nu är det en vecka kvar till spring break, så hoppas att jag orkar med skolan, inte får för mycket läxor över lovet så att jag har tid att åka till the Houston Rodeo! vi ska dit två gånger, har ingen aning om när, eller vilken artist vi ska se, men det ska bli kul i vilket fall. 
 
Från tävlingsdagen, vi hade det riktigt kul och är otroligt glad att jag fick vara med om detta!
 
Vi kom tvåa! 
Våran slutposition, vi tyckte det var passande tema på tävlingen med tanke på våra dräkter och färgerna på bakgrunden
Love My Cheer Squad! 
jag, Maddie och Sarah
Vi åkte till Baybrook och provade massor av klänningar, Sarah för prom, men jag vet fortfarande inte om jag ska gå så jag bara hade kul.
Sarah, jag, Tim, Sergii och Kamryn- SQUAD!
 

3 kommentarer

Sara

12 Mar 2015 17:07

Hej, du kanske redan skrivit om detta men började precis läsa din blogg sa ja.. :) Tänkte bara höra hur du gjorde för att komma med i cheerleading laget? Hade du kontakt med skolan innan på nått sätt, nämligen hört att dom har uttagningar innan sommaren :)

Tacksam för svar!!

Svar: Hejsan! Vad kul att du frågar, jag hade ingen som helst kontakt med värdfamilj eller skola innan jag åkte då jag fik min värdfamilj bara tre dagar innan jag åkte. När jag kom dit och skulle välja schema så frågade jag min Counselor om jag kunde göra Cheerleadingen, och hon frågade min coach. Tekniskt sett är jag bara manager just eftersom jag inte gjorde try outs, men de inkluderar mig i alla pep rallys, i tävlingen och på basletmatcherna (kom försent för att lära mig all för alla football games. Så det beror helt på coachen om de låter dig vara med eller inte. Om du redan innan vet vilken skola så kan du mejla och fråga, men min skola har try outs redan nästa vecka så det kan bli svårt Hoppas du får det bra!
Alma Hansen

Sara

12 Mar 2015 19:14

Tack så mycket för svaret!! :)

Anna Tegay

17 Mar 2015 07:37

Jag är fortfarande kvar och läser!! Jag är sååå avis på dig, du anar inte. Vi får träffas någon gång när du kommer hem!! :)

Kommentera

Publiceras ej