I torsdags hade vi early release, så varje lektion var bara 25 minuter lång, och dagen var över vid tolv. Enligt lärarna var det till för att man skulle kunna prata med lärarna om sina betyg.
Jag hade tydligen straight A's, så nu ska jag bara försöka hålla det.
Igår så hade jag ingenting planerat, men runt klockan ett så frågade Sarah om jag ville följa med hennes familj in till "the Mainland" till Sam's, och sedan på lunch. Sam's hade verkligen allt, precis som target och andra sådana affärer här. Jag och Sarah gick omkring och åt allting på provsmakningsstationerna, och sedan åkte vi till en Mexikans restaurang och åt. Efter det tyckte Sarah att vi skulle till Bahama Bucks, som säljer mestadels snow cones. Jag testade deras nya smak som smakade "glazed donut" och man fick en sked som ändrar färg efter temperatur.

 


Efter det så åkte vi hem till Sarah och vi kollade på The Breakfast Club en stund innan vi skulle till skolan för "Evening of Comedy". Det var skolans teatergrupp som satt ihop 8 sketcher och visade upp.
Imorgon har jag quiz i anatomi, och rehearsal igen.

 

tror att det var allt

alma

Kommentera

Publiceras ej