Vi hade en Field day, med tor games. Det var en tävling mellan klasserna och jag tävlade i en av the academic competitions, teater. Och vår klass vann! det var Christian, Danny, jag och Sarah som tävlade och vi hade jättekul när vi gjorde en scen där vi i princip bara skämtade om lärarna.
 
Jag fick en award/ CTE certificate för Biomedical science av någon anledning..
 
 
 
Vi åkte till Houston med Anatomy & physiology och kollade på ett museum. utställningarna var mest för barn så vi hade en ovanligt rolig skoldag.
 
Jag färgade håret, ja.
 
 
 
Vi hade vår Thespian banquet, som var ett poolparty! Det var antagligen den roligaste hittills, bättre än cheer och CTE. Jag fick min award, som såklart var Ms Baltimore Crabs 😂
Min engelskalärare fick mig att skriva en artikel till skoltidningen..
 
           Sista dagen på skolan var en halvdag så vi åkte till Fuddruckers och åt lunch. Det vart fler personer än förväntat, jag, Sarah, Sergii, Chesney, Shannon, Katie, ethan, och vi tog med Tim för första gången på evigheter, och om ni kommer ihåg Jayce så var han tillbaks i Galveston över sommaren så han följde med.
Jag, Mancuso, Sarah och Sergii på graduation
 
Så på graduation var vi tvugna att vara där tidigare än alla senior för att hjälpa till för student counsel. Efter ett tag så gav vi upp våra uppgifter och tog kort med alla seniors vi kände. Vi fick sitta allra längst fram, med alla lärare så vi såg alla 400 seniors bli presenterade, gå över scen och få sitt diplom, för att ta bilder och gå tillbaks till sin plats. Det tog ca 2 timmar för alla att bli presenterade, så det är inte något speciellt roligt att kolla på.
 
 
 
 
 
 
 
 
Shannon hade sitt födelsedagsparty, hon hyrde ett strandhus och vi i princip bodde på stranden i tre dagar. Allt vi gjorde var att bada, sola, äta, sova, åka tillbaks till stranden mitt i natten och upprepa det!
 
Lyrical
Jag och Sarah med Elle och Lily, hennes kusiner.
Samantha, jag och Sarah inför gymnastics
 
Opening jazz costume
Balett kostymen
Jag och Sarah med Mrs Carolyn
 
Recital! Om ni tänker Dawes föreställning med hemgjorda danskostymer och inga riktlinjer för hår och smink så är det här typ en miljon gånger mer proffsigt! Vi var alla tvungna att ha håret i en balettknut, speciella örhängen, och köpta danskostymer. vi dansade på operahuset, och det var dansstudions 50:onde föreställning vilket gjorde allting mycket mer speciellt. Jag var med i opening jazz, balett, lyrical, jazz, gymnastics och ett hemligt nummer tillägnat Mrs Carolyn.
 
nu har jag två veckor kvar och det är otroligt svårt att tänka att varje gång jag träffar någon nu kan vara den sista, men jag har haft det bästa året jag skulle kunna föreställa mig och jag skulle inte ändrat någonting!
 
kram
Alma

Kommentera

Publiceras ej