Skriver det här klockan halv fyra på natten efter våran Homecoming dance, så stavfel etc. Får ni stå ut med.
I tisdags så hade vi Bonfire, och jag åkte dit med Sarah, Kinley, Kamryn och några fler tjejer jag inte kommer ihåg namnet på, väl där så träffade vi i princip alla från hela skolan, innan poliser tvingade hem oss när brasan brunnit upp.
På Onsdagen hade vi paraden, det var riktigt mycket folk när vi kom dit för line-up, men jag hade blivit inbjuden att vara på "The Duck", alltså the Thespians' float. Så jag satt där, bredvid Danny, sjöng alla låtar från hairspray, dansade och kastade godis i ca en timme. Det var faktiskt väldigt kul!
 

På fredagen så hade alla på skolan på sig "mums" (google homecoming mum) och på kvällen var det själva homecoming matchen, ball high mot willow ridge- och vi vann!! Gick dit med Jacob och Kamryn men väl där hittade vi Madison, Alyssa, Aiden och ganska många fler som jag inte kände.
Efter det så åkte jag och Sarah till IHOP med några av killarna från Torwatch, och sen sov jag över hos Sarah.
Me and Sarah with our mums
Our Homecoming T-shirt "being the best isn't easy, but around here it's tradition"
Me and Jacob during the game
 
 

På lördagen så skulle Sarah till skolan för alla thespians skulle göra något, men vi hann hitta en klänning jag fick låna, och när hennes mamma släppt av henne så åkte vi och köpte skor och smycken.
Senare så hämtade de upp mig igen, och vi åkte hem till dem. Sedan cyklade jag och Sarah för att möta Tim och fika på ett café i deras område.
Sedan gjorde jag och Sarah i ordning oss, för att dra på middag. Shannon hade bokat något riktigt fancy ställe så maten var god men väldigt dyr.
 

Till slut kom vi till dansen, och jag mötte massor av folk som kände mig utan att jag hade någon aning om vilka de var, och massor av folk jag faktiskt kände. Vi dansade (läs; awkward mellanstadiedisco, fast med massa tjejer som twerkade), trots vad alla säger så var det riktigt kul! Träffade nya vänner, tog några bilder i ett Photo Booth, och sedan drog vi återigen till IHOP, ca tio personer.
Vi satt där till ca halv två och då gick vi ner till stranden en snabbis innan vi drog hem till Sarah.
Vi satt i mitt rum och pratade och kollade på bilder fram tills ca 3.
Imorgon (...idag) ska vi antagligen gå och se Annabelle på bio.
 
1. Car selfie with Shannon, Tommy, me, Tim and Sarah. 2.me and Sarah.3. some of the pics from the photo booth, (#1: Jayce, Danny and me. #2: Me, Tim and Sarah. #3: me and Jayce)
Sarah , Tim and me
our feet hurt so we got into the pool


Hade en otroligt bra homecoming week,
Kram
Alma

1 kommentarer

Anna

19 Oct 2014 21:03

Härligt att du haft en bra vecka! Ni har så fullt upp hela tiden med saker! Roligt att du är med på så mycket.

Kommentera

Publiceras ej