Så nu är jag alltså 16,.. vilket ju inte alls spelar någon roll där hemma, men om jag hade varit amerikan kunde jag skaffat körkort, det är väl typ allt..
 
Men på skolan så sjöng de säkert fyra gånger, jag fick en penna, $1.25, och en påse skittles ✌🏼️ Sedan åkte vi till Moody Gardens för Sarah skulle göra något för NHS, men jag kunde lika gärna hjälpa till även om jag inte var tvungen så jag hjälpte till med alla förberedelser för ett lopp som är nu i helgen. Sedan åkte vi på middag på salsas, där vi mötte upp med Katie och Dane. de hade sagt åt personalen att det var min födelsedag, för de kom och sjöng och gav mig deras födelsedagssombrero och en tårta.
 
 
fler nyheter, jag ska på prom!! Den är redan nästa helg så hade smått panik för att hinna få ihop alla förberedelser, men Sarah kom på den briljanta idén att åka och speedshoppa, 30 minuter innan shoppingcentret stängde. Jag provade 7 klänningar i fyra olika butiker , och köpte faktiskt en. Kommer inte visa den förrän jag skriver efter prom, men det är inget överdrivet Fancy som på alla filmer (och i verkligheten,.. Jag kände bara inte för att se ut som en bakelse). Så vi bokar in besök hos nagelsalongen, hårsalongen, ska köpa buittoniere, skor, väska och smycken och boka restaurang innan nästa helg.. 😁 Så mycket för de timmarna.
 
Jag har varit smått sjuk i ca två veckor nu, ont i halsen, och sedan typ en mild förkylning men idag slog det till sjukt starkt och jag stannade hemma. Eftersom det varat så länge så ska jag till the Teen Health Clinic imorgon. Hoppas på ingenting allvarligt, med prom och allt.. 
 
Alma

1 kommentarer

Tuvalisa

25 Apr 2015 15:34

Vem ska du gå med på prom?

Svar: Jag ska gå med Damien, ni träffade inte honom när ni var här..
Alma Hansen

Kommentera

Publiceras ej