Så.. Prom! Vi spenderade några timmar på hårsalongen, och sedan några timmar på smink och accessoarer, och några timmar på foton, och till slut kunde vi faktiskt åka till Moody Gardens för prom.
 
Mitt hår efter stylingen, vart så sjukt nöjd så tvingade folk a ta en massa bilder..
Vårat Pre-prom squad, jag, Sarah, Sergii och Dane. Sergiis pappa är fotograf och tog våra bilder, han håller fortfarande på att redigera dem dock, så de flesta av de här är tagna med mobilen.
Veckan efter så hade vi Spring Show, skolans dance teams uppvisning, och min dansstudio hade ett gästframträdande. 
På lördage. Så åkte vi till Houston för det allra sista YFU mötet, kändes hemskt att säga hejdå till alla, men jag vet att vi utbytesstudenter kommer hålla kontakten ändå! I början av året hade vi ett Wlelcome to America Party, så någon kom på den briljanta idén att ha ett Bye Bye America Party. När vi kom fram så var det över 30 grader varmt, så vi gav upp och körde och köpte bikinis. Vi badade, åt massor av mat och pratade en massa med allihopa om framtidsplaner och våra upplevelser här.
Sarah, jag och Samantha i våra Lyrical kostymer
YFU Houston 14/15
Martin, jag, Jakob, Sarah and Max (germany, Sweden, Danmark, America, germany)
 
annars fortsätter vardagen, vi gick och såg på bio, lär ju gå igen snart. Dansträningar, skolprojekt, snart långhelg pga memorial day..
Mancuso (nej, hans riktiga namn är Matthew ) och jag innan bion
 
Stort event på skolan, lip dub! Googla det så ser ni, men det är en lip sync musikvideo för promotion för skolan, de filmar allt i en tagning, så var tvungen att springa mellan olika klubbar jag var med i och skulle synas med.
Birthday party för ethan, av någon anledning skrev Larrian allas namn på en servett (inkluddar Mrs. Baltimore Crabs, mitt smeknamn från honom)
 Våra grannar hade deras dotter klänningar från förra året när hon var en senior, och de hade ingen användning av dem så de gav dem till oss 👌🏼
 
vet inte vad mer jag kan säga, händer inte så mycket..
kram,
Alma

1 kommentarer

Evelina L

20 May 2015 21:19

Jag förstår att du blev nöjd med håret! Superfint verkligen!!!😍
Älskar att du fortfarande uppdaterar då och då, himla kul att följa det du gör på andra sidan jorden.
Saknar dig massor!❤️❤️

Kommentera

Publiceras ej