Gott nytt år allihopa! 
Innan nyår åkte jag till The Galleria två dagar i rad. Det är Texas största mall, och världens topp 50 tror jag.  Ena dagen gick jag, Sarah, ethan, Kamryn, Shannon och Kaela, och dagen efter gick vi med Silvana och hennes mamma.
Sarah, Silvana och jag på skridskobanan inne i shoppimgcentret

På nyårsafton så hade jag och Sarah olika planer, så hon åkte till stranden för att grilla och skjuta fyrverkerier med vänner, medan jag åkte hem till en annan kompis med Tim, Larrian, James, sergii, John och Chesney, sedan kom Lauren och Jessay dit också.
Vi hade det otroligt kul, och jag fick till och med sova över där. På nyårsdagen åkte vi till IHOP för frukost, och sedan åkte jag hem för att ha familjetid och good fortune dinner på kvällen.
 Frukost på IHOP, jessay, Lauren, Tim, Larrian, Jag, Sergii, och sist James och John som fortfarande var trötta klockan 9 på nyårsdagen (heh, tror jag fick tre timmars sömn)


Sedan gick jag och såg Natt på museet en kväll, och kvällen efter gick vi på Iceland (en utställning av isskulpturer av Svampbob) och sedan på bio igen och såg Woman in Black. 
Sedan satt jag exakt hela söndagen och pluggade för att få mina projekt gjorda i tid till när skolan började igen. 
De flesta lektionerna var ganska chill, men bara att behöva vakna så pass tidigt och gå till skolan är deprimerande. 
Men nu är det bara två dagar kvar till helg, sen har vi långhelg snart igen!
Ethan, jag, CJ och Sarah på Iceland
 

I tisdags gick jag på dansen på kvällen, första gången och jag älskar det! Jag kände redan ganska många där, det var på en lagomt avancerad nivå (men de hade redan gjort i princip hela koreografin så det var omöjligt att komma ihåg allt). Så i juni ska vi ha uppvisning på operahuset, tror jag ska vara med i ca 6 nummer (opening, jazz, ballet, tap, contemporary, och closing... Kanske något mer) och vi beställer alla kostymer online, så kommer se riktigt snyggt ut om man jämför med hemma.
 

Det här citatet beskriver verkligen mitt liv och hur jag känner just nu- för en del av mig hör verkligen hemma här! Och även om jag vet att Sverige tekniskt sett är hemma så vill jag inte ens behöva tänka på att jag måste lämna allt här!

'Til next time,
Alma



Kommentera

Publiceras ej