Bild update, för mycket för att skriva 😂
 
Min familj kom och hälsade på, och vi firade både påsk och min födelsedag
 
Från min tidiga födelsedagsfest, vi hade min familj, sarahs familj, massor av vänner, till och med grannar

 
 
Efter festen, runt två på natten, var vi på Whataburger gänget som var kvar. Dane, Sergii, Sarah, rio,Sebastian, jag,Sylvana och Kamryn
 
Vi träffade Sebastian och Rio av ett sammanträffande, de var hos våra grannar på deras spring break och de kom över för min fest, och vi blev snabbt bästisar och vhillade tillsammans hela veckan! De följde till och med med oss till skolan.
Sarahs NHS induction, vårat nya squad!
Jack, Charles, josh, Sarah och jag
Vi åkte till Dallas med StuCo för the Texas Assotiation of Student Counsels State Conference. Vi fick gå på six flags som vart min dröm sedan typ för evigt!
 Vi vann en Top Ten Video award och hade sjukt kul hela helgen!
 

Kommentera

Publiceras ej