Förlåt för att jag inte skrivit på en evighet! Tiden går alldeles för fort, och hemresan kommer allt närmre, och det är så sjukt svårt att vara glad och ha det kul med alla vänner när jag vet att jag måste lämna dem. 
Jag har fått vänner här som jag känner bättre än folk jag känt hela mitt liv hemma. Jag känner mig hemma här, och oavsett vad alla här säger om skolan så trivs jag otroligt bra. 
 
Men sedan sist har vi mest bara fortsatt med skolan, vi har börjat andra terminen så har börjat i Speech-Class. Vi har kört på med alla danslektioner, och bara umgåtts med kompisar. 
Jag gjorde auditions för UIL i teater, men obviously kom jag inte med (eftersom jag aldrig spelat teater innan musikalen, så de skulle aldrig låta mig tävla). 
 
Jag har också börjat sjunga, och vi har startat en "glee club" några stycken. En sångcoach frågade oss på karaoke night någon månad sen, och i veckan träffades vi första gången. I april ska vi ha vårt första framträdande så nu är jag ganska pepp på det också.
 
Om någon har några frågor får ni sjukt gärna ställa dem, för jag kommer inte ens ihåg vad jag själv undrade om USA innan jag kom hit.
 
Så sorry för usel uppdatering, men även om jag inte gör så mycket har jag fullt upp, kommer oftast inte hem mer än en kvart efter skolan om ens det, och sedan kommer vi hem runt 10 varje skolkväll. Men jag lägger in bilderna vi tagit sedan sist så ni får se något ändå.
 
Hörs någon annan gång
 
 
 
Det börjar bli varmt här, så vi tog vår första tripp till poolen en dag
Sarah fick mig att ha på mig hennes Cowboyboots en dag...
Och ha en photoshoot utanför en restaurang
Åkte upp till Houston för att ha vår Mid Year Orientation, sjukt kul att träffa alla igen
Vi var tvungna att presentera vårt hemland, som tur var var jag inte ensam svensk, men men vi hade våra finska norska och danska vänner också
Gick på en basketmatch, mest för att Sarah är en cheerleader, men ändå
Det har också regnat en väldigt massor, och en dag var jag tvungen att vada i 50cm djupt vatten för att komma till bilen
hanging out with friends, Katie, Jacob, Sarah, Shannon, Sergii, me, Tim, and Kamryn 
 
Och sedan gick vi på en bilmässa i Houston, men det enda intressanta var Tims tävling mot Bree, photobomba så många som möjligt
 

Kommentera

Publiceras ej