Hej alla!
Igår tog jag första klivet ut i världen, flyget hemifrån gick 08:25, och jag kom fram på Houston flygplats 19:30 lokal tid (02:30 svensk tid)
Jag blev upphämtad av en YFU representant, hennes värddotter från Norge och hennes riktiga dotter.
Sedan åkte vi genom hela Houston- till Galveston, vilket tog ca 1,5 timme till.
Jag ska inte ljuga, jag har en otroligt stark hemlängtan även om jag trivs här.
Imorse så var det ett stort oväder, och jag vaknade klockan sex av åskan, men stannade i sängen och tittade på bilder hemifrån i några timmar innan jag gick upp och hjälpte till med frukosten.
Sedan försökte vi skaffa ett simkort till mobilen, men det funkade inte av någon anledning så måste antagligen köpa en ny telefon.
Så nu sitter jag på McDonalds för att få wifi och imorgon ska jag och Earline till skolan för att registrera mig och välja klasser.

Alma

1 kommentarer

Anna

08 Sep 2014 17:24

Du är så modig som ger dig av till andra sidan jorden!

Kommentera

Publiceras ej