Efter att ha väntat ovanligt länge så har jag äntligen fått min placering! Jag hade först fått en placering- men där sa skolan nej. Men nu har jag fått en fast placering!
 
Jag vet inte mycket alls om värdfamiljen än, men det känns bra ändå.
 
Jag kommer bo i Galveston, TX, och det verkar vara en helt otrolig stad! Ganska liten men den ligger på Texas kust utanför Houston- på en ö!
 
Hoppas absolut på att allt funkar med flyg och familjen eftersom själva staden verkar otroligt underbar!
 
Så hittills har jag spenderat mina dagar med att gå i skolan, och jag började på gymnasiet och kom in i klassen jättebra! Men nu ska jag lämna dem :/
Ska packa, kolla igenom alla papper och vänta på svar från värdfamiljen!
 

1 kommentarer

Anna

06 Sep 2014 11:05

Hoppas du får det riktigt bra! Det verkar vara ett spännande ställe!

Kommentera

Publiceras ej