Hela den här veckan har gått sjukt fort! Trodde på allvar att det var tisdag när det redan var torsdag, så det är tur att man har samma klasser varje dag.
Vi har planerat lite inför homecoming, haft några prov och quizzes, och planerat cheer week som är nästa vecka.
I fredags hämtade min Area Rep Misty, hennes man och son upp mig och tog mig först till ett football game där deras utbytesstudent Martin från Tyskland var. Så vi hämtade upp honom också och drog sedan på Chili's och åt. (Där jag btw ägde ut Martin på något slags fotbollsspel)
Vi åkte därifrån vid midnatt ungefär, och åkte till deras hus. Vi träffade deras andra utbytesstudent från Danmark, Jakob, och vi badade i deras Hot Tub och pool, sedan grillade vi marshmallows till typ 2:00am.
På morgonen igår vaknade jag i Alex's rum i hans racerbilssäng runt halv åtta så var ganska trött mest hela dagen.
Misty var jättesnäll och gick upp och gjorde Cinnamon Rolls åt oss till frukost innan vi åkte till Orientationen.

Det var jättekul att träffa andra utbytesstudenter och hänga med dom ett tag, och sedan hänga med dem resten av kvällen också på Pool Partyt i Katy. Huset är verkligen drömhuset!! Högt i tak och pool, trappor som man ser i filmer, en bar, pool, huset ligger vid en liten sjö och i området finns bara jättestora och otroligt fina hus!
Har några bilder, men lägger upp flera så fort de kommit upp på våran facebooksida.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Anna

23 Sep 2014 00:29

Härligt att du hade en bra helg! Kämpa på där borta! Vi tänker på dig och hoppas på en bra fortsättning.

Elin Karlsson Engvall

23 Sep 2014 10:22

Jag är så avis på dig just nu Alma! :D Men tänkte bara säga att man inte kan se bilderna du har lagt upp.. :/

helena

24 Sep 2014 19:38

Har du blivit raggarbrud?? Ha,ha . Härligt! Kram Farmor.

Kommentera

Publiceras ej